Architect zoekt online vaakst gevelbekleding, aannemers isolatie
Rotterdam – 19 juli 2021. Architecten zoeken online vooral naar informatie over gevelbekleding, kozijnen, isolatiemateriaal, daglichttoepassingen en deuren.
Rotterdam – 19 juli 2021. Architecten zoeken online vooral naar informatie over gevelbekleding, kozijnen, isolatiemateriaal, daglichttoepassingen en deuren.
Op 16 september aanstaande organiseren wij ons jaarlijks terugkerend event de BouwKennis Jaarbijeenkomst. Dit jaar staat deze in
Ieder kwartaal verschijnt er een nieuwe editie van de BouwKennis KwartaalVisie. Voor de rubriek Marketeer in Profiel interviewen
Afgelopen weekend kwam ik op Spotify een leuke podcast tegen van de Dataloog. Zij maken Nederlandstalige podcasts over
Rotterdam, 10 juni 2021 – Bison is het bekendste merk onder aannemers B&U en klusbedrijven. Deze conclusie kunnen we
We zijn nog steeds echte jagers en verzamelaars. Gingen we ooit uit op voedsel, vandaag is data een
Je doelgroep heeft nogal wat keuze wanneer hij in Google zoekt naar een product, dienst of oplossing. Het
Wanneer jouw advertentiecampagne loopt op LinkedIn is het natuurlijk superinteressant om te zien of je ook daadwerkelijk je
Deze maand verschijnt de Communicatie Monitor van BouwKennis. Ik grasduinde door de eerste versie van dit rapport over
Rotterdam, 12 april 2021 – Bijna de helft van de architecten maakt gebruik van webinars. Daarmee zijn zij
Steeds vaker denken en handelen we in B2B-situaties als een consument. Eerder schreef ik daar al het blog B2B2C:
Sinds kort woon ik in Rotterdam. Om een beetje wegwijs te worden in de stad ging ik via
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden