Home » Events » BouwKennis BusinessClub: Social media marketing

BouwKennis BusinessClub: Social media marketing

30 juni, 2022
08:00 - 10:00
Kasteel Woerden

De BusinessClub informeert én inspireert en biedt daarnaast uitstekende netwerkmogelijkheden. De bijeenkomsten vinden vier keer per jaar plaats, in de vorm van ontbijtsessies in het midden van het land. De BouwKennis BusinessClub omvat een grote groep van strategische beleidsmakers binnen de bouwkolom. Tijdens de bijeenkomsten worden interessante presentaties gegeven en actuele vraagstukken beantwoord. Daarnaast is er na afloop voldoende gelegenheid om te netwerken.

Op donderdag 30 juni 2022 staat de BouwKennis BusinessClub in het teken van het thema Social Media Marketing. We starten zoals gebruikelijk met de meest recente bouwproductie- en prognosecijfers. Vervolgens gaan we volop inzoomen op het thema, wat we ook dit keer weer gaan doen door twee interessante sprekers voor te stellen:

Leer effectief LinkedIn in te zetten in je marketingmix!

De eerste spreker is Roy de Kok, oprichter van RAFT – online stroomversnellers. Zijn marketingbureau zet zich in om merken, bedrijven en organisaties in de juiste online stroomversnelling te brengen. Hij zal een boeiende workshop geven over hoe je LinkedIn effectief inzet als onderdeel van je marketingmix.

Hoe marketing en sales samenwerken vanuit een digitaal perspectief

Na een korte pauze (met smoothie!) wordt de tweede spreker geïntroduceerd. Dit is Jaap Schepers van Afdeling Online. Dit bureau maakt opdrachtgevers sterk in digitale marketing. Hierbij worden opleidingskansen zeker niet onbenut – Afdeling Online gelooft sterk in het vergroten en behouden van kennis en zet zich hier sterk voor in. Jaap Schepers zal het hebben over account based marketing: hoe moeten marketing en sales samenwerken vanuit digitaal perspectief? Hier komt de Social Media strategie om de hoek kijken. In de 21e eeuw ontkom je daar bijna niet meer aan.

De bijeenkomst wordt wederom op locatie in Kasteel Woerden gehouden. De kosten voor eenmalige deelname bedragen €125. Leden van de BusinessClub kunnen uiteraard kosteloos deelnemen.

Programma

07.30 Ontvangst
08.15 Welkomstwoord door de dagvoorzitter Remco Tuns
08.20 Productie- & prognosecijfers door Guido van Beek
08.45 Roy de Kok: Workshop LinkedIn effectief inzetten in de marketingmix
09.15 Pauze
09.25 Jaap Schepers: Hoe moeten marketing en sales samenwerken vanuit digitaal perspectief?
09.55 Afsluiting programma
10.00 Netwerken met koffie en thee