Hoeveel leads levert jouw LinkedIn-campagne op?
Wanneer jouw advertentiecampagne loopt op LinkedIn is het natuurlijk superinteressant om te zien of je ook daadwerkelijk je doelstellingen
Wanneer jouw advertentiecampagne loopt op LinkedIn is het natuurlijk superinteressant om te zien of je ook daadwerkelijk je doelstellingen
Sinds kort woon ik in Rotterdam. Om een beetje wegwijs te worden in de stad ging ik via Instagram op
Het jaar zit er nu echt bijna op. De goede voornemens en plannen vliegen je om de oren. En waarschijnlijk
In een vorig blog schreef ik over magazines en het formuleren van een redactieformule. Het magazine is de spin in het web van
De grappige, interessante of ontroerende verhalen én de mooie opmaak. Dat zijn een aantal redenen waarom ik fan ben van
Crisiscommunicatie, je wordt ermee overspoeld de afgelopen dagen. Niet zo gek natuurlijk, want wie had gedacht dat we in deze
Een maandje geleden schreef ik in mijn blog waar je op moet letten als je content wilt recyclen. Dit is
Een veelgehoorde trend in de wereld van contentmarketing is het recyclen van bestaande content. Zeker geen verkeerd idee, maar het
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden