Auteur: Max Escalante
CBAM 2025: Wat betekent de nieuwe 50-ton drempel voor de bouw?
De Europese Unie past CBAM aan met een nieuwe drempel van 50 ton . De Europese Unie heeft onlangs een
AI in de bouw: een strategisch keerpunt voor marketing en content
De toepassing van AI in de bouwsector is in korte tijd verschoven van operationele bijzaak naar strategisch zwaartepunt. Waar veel
Meer dan een kostenpost: advertising speelt een groeiende rol in de bouw en installatie
Marketing en advertising staan steeds vaker centraal in de bouw- en installatiesector. Fabrikanten en handelaren investeren niet alleen meer geld,
Zelfherstellende materialen: hoe innovatieve bouwmaterialen de circulaire bouw versnellen
De toekomst van duurzaam bouwen ligt niet alleen in hergebruik en recycling, maar ook in materialen die zichzelf kunnen onderhouden.
Social media in de bouw: LinkedIn stoot door, META verliest terrein
De inzet van social media in de bouw- en installatiesector maakt een duidelijke transitie door. Waar platforms als Facebook en
Van bereik naar resultaat: strategische communicatie in de bouw- en installatiesector
De meeste communicatiecampagnes in de bouw- en installatiesector missen hun doel niet omdat de boodschap zwak is, maar omdat het
Arbeidstekorten in de installatiebranche: hoe toeleveranciers waarde creëren door werk te verlichten
Er is steeds vaker sprake van structurele arbeidstekorten binnen de installatiebranche. Er is te zien dat het tekort aan gekwalificeerde
Altijd de juiste strategische koers met het Business Model Canvas
De bouwsector verandert in rap tempo. Schommelende grondstofprijzen, veel en strikte regelgeving en digitalisering dwingen bouwpartijen om hun strategie continu
TikTok-ban in Amerika: Wat betekent dit voor contentmarketeers in de bouw?
Op 19 januari 2025 heeft het Hooggerechtshof van de Verenigde Staten een wet bekrachtigd die het Chinese moederbedrijf ByteDance verplicht
Marketingkansen in 2025: Focuspunten voor jouw Marketing Operating Model (MOM)
De wereld van marketing ontwikkelt zich sneller dan ooit. Voor marketeers in de bebouwde omgeving brengt dit zowel unieke kansen