Slimmere communicatie door data en strategie
Een krachtige communicatiestrategie begint met een diepgaand begrip van de doelgroep en het vermogen om je onderscheidend te positioneren. Wij helpen organisatie in de gebouwde omgeving inzicht te krijgen in de doelgroep die ze willen bereiken en creëren inzicht die bijdragen in hun vermogen om een unieke en effectieve (marketing)communicatiestrategie te formuleren.
Door data-gedreven inzichten brengen we in kaart welke communicatiekanalen de grootste impact leveren en het hoogste bereik genereren voor iedere advertentie-euro. Daarom analyseren we ook specifiek mediagebruik en bereikcijfers in de gebouwde omgeving om onze klanten te helpen bij het optimaliseren van hun communicatiebudgetten.
Daarnaast ondersteunen organisaties bij het creëren en ontwerpen van contentstrategieën die waardevolle, relevante content effectief verspreiden. Bovendien analyseren we mediagebruik en bereikcijfers om de effectiviteit van de communicatie continu te optimaliseren en maximale waarde te realiseren.

Datagedreven inzichten om doelmarkten te definiëren en een onderscheidende marktpositie te realiseren.

Evaluatie van kanaalprestaties en hun impact ter ondersteuning van een gerichte en efficiënte marketingstrategie.

Strategische ontwikkeling en distributie van content afgestemd op specifieke doelgroepen en marktkansen.

Analyse van mediakanalen en hun ROI om communicatiebudgetten effectief in te zetten en prestaties te optimaliseren.

Boudewijn Goedhart
DirecteurEindverantwoordelijk voor de strategische koers en bedrijfsontwikkeling van BouwKennis.

Remco Tuns
Hoofdredacteur BouwKennis ContentCreatieOntwikkelt scherpe, datagedreven contentstrategieën die zowel merkloyaliteit als klantbereik verhogen.

Daan Koekebacker
MarktinformatieadviseurAdviseert klanten en sectorprofessionals over optimale dataoplossingen voor duurzame groei.