In gesprek met de winnaar van de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2016
Hendrik Hulscher vertelt over het winnen van de Jaarprijs 2016, het marketingconcept ‘aangenaam wonen’ en wat de winst…
Lees meer
Hendrik Hulscher vertelt over het winnen van de Jaarprijs 2016, het marketingconcept ‘aangenaam wonen’ en wat de winst…
Lees meer
Een tijdje terug keek ik naar het programma De Keuringsdienst van Waarde. Het ging deze keer over pulled…
Lees meer
De eerste voorbereidingen voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs zijn alweer getroffen. De inschrijving van deze prestigieuze prijs is…
Lees meer
Marketing automation hét wondermiddel in de B2B? Veelbelovend ja, maar het is zeker geen kant-en-klaar wondermiddel. In dit…
Lees meer
De stad van morgen is slim. Dit toekomstbeeld kennen we allemaal, maar wat verstaan we precies onder een…
Lees meer
De vraag naar nieuwbouwwoningen blijft groot, maar de voor deze vraag nodige nieuwbouw blijft achter. In dit blog…
Lees meer
Ik heb al heel wat stagiaires begeleid bij hun project, waarbij een marktanalyse -natuurlijk- een verplicht nummer is.
In de wereld van contentmarketing komt de term community management regelmatig voorbij. Vaak wordt dan gedacht dat het
Ik denk dat het in beeld hebben van de reis van je klant vele voordelen biedt. Weet je…
Lees meer
Sinds het begin van de crisis staan steeds meer kantoor- en winkelpanden langdurig leeg. De vraag vanuit de…
Lees meer
Het hele bedrijf loopt dus een deel mee in de klantreis. Van website tot klantenservice, van sales tot…
Lees meer
Ben je van plan om een huis te kopen
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden