De woningmarkt anno 2019: data-analist en ontwikkelingseconoom aan het woord (deel 2/4).
NB: Deel 2 van 4. We bespreken in deze vierdelige reeks meerdere casus van stadbetreders en -verlaters, daarbij meerdere leeftijden
NB: Deel 2 van 4. We bespreken in deze vierdelige reeks meerdere casus van stadbetreders en -verlaters, daarbij meerdere leeftijden
Mijn oog viel onlangs op een nieuwsbericht met een opvallende titel. Er zou namelijk nogal wat “agressie” onder consumenten zijn
NB: Deel 1 van 4. We bespreken in deze vierdelige reeks meerdere casus van stadbetreders en -verlaters, daarbij meerdere leeftijden
Voor een snelle indicatie van ontwikkelingen op de woningmarkt dwaalt de blik doorgaans af naar de cijfers. De cijfermatig ontwikkeling
“Toekomst van kerken onder de loep”. Het Algemeen Dagblad (AD) Rotterdam plaatste begin oktober 2018 een artikel over de stand
Inmiddels hebben al veel bedrijven in de bouw- en installatiesector contentmarketing aan hun marketingmix toegevoegd. En terecht, want vandaag de
“Past de inzet van contentmarketing wel bij onze organisatie?” Ondanks dat je als B2B-bedrijf eigenlijk niet meer om de inzet
Afgelopen week zat ik met enige verbazing de krant te lezen. Regeringspartij VVD wil zo snel mogelijk nieuwe kerncentrales bouwen.
Growth Hacking. Het klinkt een beetje vies en luguber. Alsof het de wijk is waarin klokkenluider Julian Asssange opgroeide. Het
Het ‘fenomeen’ growth hacking komt in het marketinglandschap steeds vaker voorbij. Er zijn grote succesverhalen bekend van bedrijven die dankzij
Veel bedrijven zetten contentmarketing in om de ranking van de website in zoekmachines te verbeteren, klanten te verbinden aan het
NB: Longread. Deel 1 van grotere reeks. Vandaag beginnen we met een uitleg over (de geschiedenis van) blockchain en de
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden