Geen DESTEP maar VETEP: Marktanalyses doe je in de bouw anders
Ik heb al heel wat stagiaires begeleid bij hun project, waarbij een marktanalyse -natuurlijk- een verplicht nummer is.
Lees hier de laatste visie van BouwKennis op de trends en ontwikkelingen in de markt
Ik heb al heel wat stagiaires begeleid bij hun project, waarbij een marktanalyse -natuurlijk- een verplicht nummer is.
In de wereld van contentmarketing komt de term community management regelmatig voorbij. Vaak wordt dan gedacht dat het
Ik denk dat het in beeld hebben van de reis van je klant vele voordelen biedt. Weet je…
Lees meer
Sinds het begin van de crisis staan steeds meer kantoor- en winkelpanden langdurig leeg. De vraag vanuit de…
Lees meer
Het hele bedrijf loopt dus een deel mee in de klantreis. Van website tot klantenservice, van sales tot…
Lees meer
Ben je van plan om een huis te kopen
“De duivel schijt altijd op de grootste hoop”, zei mijn oma. Echt zo’n lekker ouderwets gezegde, waarmee ze
Afgelopen weken ben ik als BouwKennis redacteur druk in de weer geweest met het onderwerp ‘mobile marketing’. Vooral
Rijdend door Nederland zie ik koeien in de wei staan.
Schrijf je in voor onze mailings en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen in de bouwsector
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden
BouwKennis maakt strategische
marketinginformatie voor de bouwsector eenvoudig.
BouwKennis maakt strategische
marketinginformatie voor de bouwsector eenvoudig.