Persbericht- Onderzoek: bouwmaterialenfabrikanten ervaren uitdagend jaar.
Van de Nederlandse fabrikanten in de bouw- en installatiesector heeft 6% plannen om komend jaar nieuwe productlocaties te bouwen. Dit
Van de Nederlandse fabrikanten in de bouw- en installatiesector heeft 6% plannen om komend jaar nieuwe productlocaties te bouwen. Dit
Content laten maken als bedrijf is al een belangrijke stap, maar hoe zorg je ervoor dat deze content jouw doelgroep
Een recent, jaarlijks media-onderzoek windt er geen doekjes om: magazines zijn ‘hot’. Mede door een significante verschuiving van schermtijd naar
‘Consumptie van magazinecontent groter dan ooit’, ‘Gemiddelde leestijd magazines tussen een half uur (online) en een uur (print)’, en ‘Lezersvertrouwen
Rotterdam – 20 augustus 2024. Betrouwbaarheid blijft een belangrijke factor waarmee partijen in de bouwsector zich onderscheiden van de concurrentie.
De uitspraak van een Amerikaanse rechter dat Google, al jaren dominant op de zoekmachine- en advertentiemarkt, een monopoliepositie inneemt, heeft
Over drie maanden is het twee jaar geleden dat de lancering van ChatGPT wereldwijd een schokgolf teweegbracht. Niet in de
Als je deze blog leest, heb je waarschijnlijk net genoten van de jaarlijkse bouwvak. Of je staat juist op het
Zondag en maandag hebben we een ongekende paniek gezien op de wereldwijde aandelenmarkten. Deze onrust is begonnen met een grote
Binnenkort verschijnt het BouwKennis Jaarrapport 2024. Voor veel bouwpartijen het vertrekpunt voor het bepalen van hun bedrijfs- en/of marketingstrategie. Achter
Heb jij als bouwprofessional enig idee hoe de prijspolitiek van fabrikanten en handel eruit ziet? Zet de markt voor fabrieksmatige
De zomer is in volle gang en daarbij ontstaat vaak een tijdelijk personeelstekort. Dit geldt zeker voor de bouw- en
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden