In 4 stappen naar de juiste tone of voice.
Als marketeer wil je natuurlijk niets liever dan dat jouw bedrijf goed overkomt bij de doelgroep. Maar hoe doe je
Als marketeer wil je natuurlijk niets liever dan dat jouw bedrijf goed overkomt bij de doelgroep. Maar hoe doe je
Rotterdam – 26 januari 2023. De vergunningverlening voor utiliteitsnieuwbouw schommelde sinds 2020 rond hetzelfde hoge niveau, totdat deze in het
Elk kwartaal interviewen we een marketingprofessional werkzaam in de bouw- en/of installatiebranche die zijn/haar visie deelt over het thema wat
Het valt dezer dagen veelvuldig: de term ‘perfect storm’ op de woningmarkt. Hiermee wordt de combinatie bedoeld van personeelstekort, stijgende
Op gebied van SEO en SEA is het afgelopen jaar veel ontwikkeling geweest. Voor een groot deel is die dynamiek
Elk kwartaal interviewen we marketingprofessionals die zijn/haar visie deelt over het thema wat gekoppeld is aan de BouwKennis KwartaalVisie van
Wie ben jij eigenlijk? En laat je dit wel goed zien op social media? De verschillende social media platformen zijn
Elk kwartaal interviewen we een marketingprofessional werkzaam in de bouw- en/of installatiebranche die zijn/haar visie deelt over het thema wat
Het is inmiddels een half jaar geleden dat Rusland Oekraïne binnenviel, waarna de energieprijzen omhoog schoten. Hierdoor is de inflatie
Als het gaat om marketingstrategieën die meer bezoekers voor je website binnenhalen, meer leads creëren en voor een hoge conversie
Düsseldorf, 14-09-2022: Demografisch perspectief op huisvesting 2022 uit Duitsland: grote migratiestromen onwaarschijnlijk De afgelopen jaren is de vraag naar woningen
Rotterdam, 5 september 2022. Klanttevredenheid is een belangrijk goed voor bedrijven in de snelle wereld van nu. Klanttevredenheid is namelijk
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden