Contentmarketing tijdens een crisis: doorzetten, doordenken en doen
Je doet er momenteel alles aan om je organisatie door de huidige periode heen te loodsen. De weken
Je doet er momenteel alles aan om je organisatie door de huidige periode heen te loodsen. De weken
Crisiscommunicatie, je wordt ermee overspoeld de afgelopen dagen. Niet zo gek natuurlijk, want wie had gedacht dat we
Rotterdam, 26 maart 2020 – Binnen de handel zien we een explosieve toename in het aantal productgroepen waarin
Mijn collega’s en ik waren het er tijdens de lunch over eens; we hebben soms het onheilspellende gevoel
Stel je voor: jouw bedrijf gaat een nieuwe campagne lanceren. Het contentplan hiervoor ligt al klaar, je hebt
ROTTERDAM, 18-02-2020 – De woningbouwproductie daalt dit jaar naar 64.000 woningen, volgend jaar worden 61.000 woningen opgeleverd. De
Rotterdam – 16 januari 2020. Fabrikanten en handelaren zijn voor de continuïteit van hun organisatie afhankelijk van tevreden
Contentmarketing is niet alleen een teamprestatie, het moet gaan leven binnen de hele organisatie. Maar hoe krijg je
Rotterdam – 26 november 2019 Slechts de helft van de installateurs geeft aan dat fabrikanten voldoende ondersteuning bieden
Rotterdam – 23 september 2019. Ondanks de goed gevulde orderportefeuilles staan duizenden toekomstige bouwprojecten in de wachtstand. De
Rotterdam – 28 augustus 2019. Bouwcenter is het bekendste merk onder kleine aannemers en klusbedrijven. Deze conclusie kunnen
Rotterdam – 18 juli 2019. E-installateurs zijn in 2019 het meest tevreden met Draka als kabelfabrikant. Onder de
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden