Vier dikke tips van medemarketeers om jouw collega’s mee te krijgen in je contentstrategie
Contentmarketing is niet alleen een teamprestatie, het moet gaan leven binnen de hele organisatie. Maar hoe krijg je
Lees hier de laatste visie van BouwKennis op de trends en ontwikkelingen in de markt
Contentmarketing is niet alleen een teamprestatie, het moet gaan leven binnen de hele organisatie. Maar hoe krijg je
Rotterdam – 26 november 2019 Slechts de helft van de installateurs geeft aan dat fabrikanten voldoende ondersteuning bieden
Rotterdam – 23 september 2019. Ondanks de goed gevulde orderportefeuilles staan duizenden toekomstige bouwprojecten in de wachtstand. De
Rotterdam – 28 augustus 2019. Bouwcenter is het bekendste merk onder kleine aannemers en klusbedrijven. Deze conclusie kunnen
Rotterdam – 18 juli 2019. E-installateurs zijn in 2019 het meest tevreden met Draka als kabelfabrikant. Onder de
Jouw content bereikt pas echt de gewenste doelgroep wanneer deze goed geschreven is. Als je niet kunt of
Een maandje geleden schreef ik in mijn blog waar je op moet letten als je content wilt recyclen.
Een veelgehoorde trend in de wereld van contentmarketing is het recyclen van bestaande content. Zeker geen verkeerd idee,
Er is veel onduidelijk over de prijsstijgingen in de bouw. Niet alleen als het gaat om prijzen van
Op het gebied van online marketing is de verplaatsing van tekst naar beeld een interessante ontwikkeling. Waarom? Een
In veel duurzaamheidsdiscussies komt technologische vooruitgang ter tafel. Niet zelden wordt het (binnenkort) verschijnen van innovaties op het
“Je toon staat me niet aan / Uit de toon vallen / Voer de boventoon” Hoe maakt
Schrijf je in voor onze mailings en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen in de bouwsector
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden
BouwKennis maakt strategische
marketinginformatie voor de bouwsector eenvoudig.
BouwKennis maakt strategische
marketinginformatie voor de bouwsector eenvoudig.