De woningmarkt anno 2019: data-analist en ontwikkelingseconoom aan het woord (deel 2/4)
NB: Deel 2 van 4. We bespreken in deze vierdelige reeks meerdere casus van stadbetreders en -verlaters, daarbij
NB: Deel 2 van 4. We bespreken in deze vierdelige reeks meerdere casus van stadbetreders en -verlaters, daarbij
Mijn oog viel onlangs op een nieuwsbericht met een opvallende titel. Er zou namelijk nogal wat “agressie” onder
NB: Deel 1 van 4. We bespreken in deze vierdelige reeks meerdere casus van stadbetreders en -verlaters, daarbij
Voor een snelle indicatie van ontwikkelingen op de woningmarkt dwaalt de blik doorgaans af naar de cijfers. De
“Toekomst van kerken onder de loep”. Het Algemeen Dagblad (AD) Rotterdam plaatste begin oktober 2018 een artikel over
Inmiddels hebben al veel bedrijven in de bouw- en installatiesector contentmarketing aan hun marketingmix toegevoegd. En terecht, want
“Past de inzet van contentmarketing wel bij onze organisatie?” Ondanks dat je als B2B-bedrijf eigenlijk niet meer om
Afgelopen week zat ik met enige verbazing de krant te lezen. Regeringspartij VVD wil zo snel mogelijk nieuwe
Growth Hacking. Het klinkt een beetje vies en luguber. Alsof het de wijk is waarin klokkenluider Julian Asssange
Het ‘fenomeen’ growth hacking komt in het marketinglandschap steeds vaker voorbij. Er zijn grote succesverhalen bekend van bedrijven
Veel bedrijven zetten contentmarketing in om de ranking van de website in zoekmachines te verbeteren, klanten te verbinden
NB: Longread. Deel 1 van grotere reeks. Vandaag beginnen we met een uitleg over (de geschiedenis van) blockchain
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden