Wat is de kracht van relatiemagazines in 2021?.
In 2002 studeerde ik af op het thema ’de mogelijkheden van corporate magazines op de B2B-markt’. Bijna 20 jaar later
In 2002 studeerde ik af op het thema ’de mogelijkheden van corporate magazines op de B2B-markt’. Bijna 20 jaar later
De zakelijke klant bekijkt zijn of haar leveranciers steeds vaker door de ogen van de consument. Hoe kun je als
Het jaar zit er nu echt bijna op. De goede voornemens en plannen vliegen je om de oren. En waarschijnlijk
In een vorig blog schreef ik over magazines en het formuleren van een redactieformule. Het magazine is de spin in het web van
Rotterdam– 10 november 2020. Jongere zzp’ers in de bouw (tot 35 jaar) kopen circa 8% van hun inkoopwaarde in bij
Hoe schrijf je een interessant en makkelijk leesbaar blog? Het is een vraag die menig contentmarketeer bezighoudt. Zeker beginnende bloggers
De grappige, interessante of ontroerende verhalen én de mooie opmaak. Dat zijn een aantal redenen waarom ik fan ben van
Rotterdam – 22 juni 2020. Ondanks dat de coronacrisis de laatste maanden de media in zijn greep heeft, moeten we niet
Hoewel de coronamaatregelen in Nederland langzaam weer versoepelen, luidt het advies voorlopig nog steeds: ‘Werk zoveel mogelijk thuis’. Al ben
Nieuws, inspiratie of nieuwe producten deel je gemakkelijk, tegen lage kosten én met een groot bereik door middel van een
ROTTERDAM, 28 mei 2020 – Het aantal opgeleverde nieuwbouwwoningen daalt in 2020 en 2021 naar respectievelijk 63.000 en 62.000 woningen.
ROTTERDAM, 18 mei 2020 – Gemiddeld 42% van de aannemers en installateurs heeft het aandeel online aankopen het afgelopen jaar
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden