Waarom YouTube geweldig werkt om jouw services te onderscheiden.
In de standaard B2C-marketing is al te zien dat consumenten hun service-interacties verplaatsen naar social media. Een service-interactie is een interactie
In de standaard B2C-marketing is al te zien dat consumenten hun service-interacties verplaatsen naar social media. Een service-interactie is een interactie
Er gaat veel wijzigen in de tweede helft van 2024. De afschaffing van third-party cookies en de recente beperkingen op
Belangrijkste Inzichten Dit artikel kijkt naar de manier waarop sommige (internationale) groothandels reageren op de verandering van hun marktomgeving: De
Stel je een wereld voor waarin complexe technische concepten worden overgebracht met de elegantie en duidelijkheid van een bestseller van
Het bedrijfsleven erkent eindelijk het belang van het omgaan met de verborgen risico’s in de toeleveringsketens van de bouwkolom. Zoals
Essentieel voor bouw- en installatiebedrijven die voor willen blijven lopen Enviroment, Social & Governance of kortweg ESG. Het lijkt een
Het gaat niet alleen om wat je zegt, maar ook hoe je het zegt. De tone-of-voice is de yin tot
Als marketeer wil je natuurlijk niets liever dan dat jouw bedrijf goed overkomt bij de doelgroep. Maar hoe doe je
Rotterdam – 26 januari 2023. De vergunningverlening voor utiliteitsnieuwbouw schommelde sinds 2020 rond hetzelfde hoge niveau, totdat deze in het
Elk kwartaal interviewen we een marketingprofessional werkzaam in de bouw- en/of installatiebranche die zijn/haar visie deelt over het thema wat
Het valt dezer dagen veelvuldig: de term ‘perfect storm’ op de woningmarkt. Hiermee wordt de combinatie bedoeld van personeelstekort, stijgende
Op gebied van SEO en SEA is het afgelopen jaar veel ontwikkeling geweest. Voor een groot deel is die dynamiek
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden