Wat is mindshare en hoe creëer je het datagericht bij klanten?.
Bedrijven die zich richten op het leveren van merkwaarde genereren aantoonbaar meer omzet dan bedrijven die dit niet doen. Het
Bedrijven die zich richten op het leveren van merkwaarde genereren aantoonbaar meer omzet dan bedrijven die dit niet doen. Het
In de snel veranderende wereld van contentmarketing is creator content een krachtige manier om je merk te versterken en een
Bouwprofessionals denken bij BouwKennis al snel aan het BouwKennis Jaarrapport, onze Visiedocumenten, BouwKennis+ en onze Managementsamenvatting. Dit zijn allemaal onderzoeken
Met de veelheid aan uitdagingen die op de bouwsector in België afkomen, kan de sector haar borst natmaken. Die uitdagingen
Zoals je waarschijnlijk al weet, is het creëren van content een intensief proces. Van research en schrijven tot publiceren en
VMN media en de aandeelhouders van BouwKennis hebben overeenstemming bereikt over de overname van BouwKennis BV door VMN media per
Wereldwijd staat de bouwsector onder enorme druk om te presteren, terwijl de sector gebukt gaat onder zware uitdagingen. Een tekort
Na het einde van de bouwvak is de bouwkolom weer bezig met de jaarlijkse strategiebepaling. Daarin staat duurzaamheid vanzelfsprekend hoog
Het kan de moeite waard zijn om een gesprek te voeren over hoe we complexe problemen ons hebben laten verblinden
Van de Nederlandse fabrikanten in de bouw- en installatiesector heeft 6% plannen om komend jaar nieuwe productlocaties te bouwen. Dit
Content laten maken als bedrijf is al een belangrijke stap, maar hoe zorg je ervoor dat deze content jouw doelgroep
Een recent, jaarlijks media-onderzoek windt er geen doekjes om: magazines zijn ‘hot’. Mede door een significante verschuiving van schermtijd naar
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden