Een eigen bedrijfsmagazine: terug van nooit echt weggeweest!
‘Consumptie van magazinecontent groter dan ooit’, ‘Gemiddelde leestijd magazines tussen een half uur (online) en een uur (print)’,
‘Consumptie van magazinecontent groter dan ooit’, ‘Gemiddelde leestijd magazines tussen een half uur (online) en een uur (print)’,
Rotterdam – 20 augustus 2024. Betrouwbaarheid blijft een belangrijke factor waarmee partijen in de bouwsector zich onderscheiden van
De uitspraak van een Amerikaanse rechter dat Google, al jaren dominant op de zoekmachine- en advertentiemarkt, een monopoliepositie
Over drie maanden is het twee jaar geleden dat de lancering van ChatGPT wereldwijd een schokgolf teweegbracht. Niet
Als je deze blog leest, heb je waarschijnlijk net genoten van de jaarlijkse bouwvak. Of je staat juist
Zondag en maandag hebben we een ongekende paniek gezien op de wereldwijde aandelenmarkten. Deze onrust is begonnen met
Binnenkort verschijnt het BouwKennis Jaarrapport 2024. Voor veel bouwpartijen het vertrekpunt voor het bepalen van hun bedrijfs- en/of
Heb jij als bouwprofessional enig idee hoe de prijspolitiek van fabrikanten en handel eruit ziet? Zet de markt
De zomer is in volle gang en daarbij ontstaat vaak een tijdelijk personeelstekort. Dit geldt zeker voor de
In de standaard B2C-marketing is al te zien dat consumenten hun service-interacties verplaatsen naar social media. Een service-interactie is
Er gaat veel wijzigen in de tweede helft van 2024. De afschaffing van third-party cookies en de recente
Belangrijkste Inzichten Dit artikel kijkt naar de manier waarop sommige (internationale) groothandels reageren op de verandering van hun
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden