Wat is de toekomst van content creation?
Content creators zitten in een competitieve business. De schrijfindustrie raakt steeds meer verzadigd: content bureaus springen als paddenstoelen
Lees hier de laatste visie van BouwKennis op de trends en ontwikkelingen in de markt
Content creators zitten in een competitieve business. De schrijfindustrie raakt steeds meer verzadigd: content bureaus springen als paddenstoelen
Rotterdam – 12 augustus 2022 – Rockwool is het bekendste merk onder aannemers B&U en architecten. Deze conclusie
Rotterdam, 3 augustus 2022 – De aanname dat zzp’ers helemaal vrij zijn in materiaal-, aankoopplaats,- en merkkeuze is
Düsseldorf, 27-06-2022: Vooral als het om nieuwe en hippe digitale trends gaat, rijst vaak de vraag hoe groot het
Rotterdam, 11 juli 2022 – Binnen de handel zien we bij een groot aantal partijen een toegenomen bereidheid
De klimaat- en energietransitie op gang brengen is een van de centrale projecten van de knipperlichtoverheid. De in
1. Wat betekent marketing voor jou? Marketing betekent voor mij de uitdaging om waardevolle lange termijn relaties op
Rotterdam, 11 april 2022 – In 2022 zullen in totaal 71.500 nieuwbouwwoningen worden opgeleverd. Dat is in aantallen woningen
Rotterdam 4 april 2022 – De nieuwbouw van bedrijfsgebouwen komt de komende jaren in rustiger vaarwater. De vergunningverlening voor
Rotterdam – 1 april 2022. Sinds vorig jaar is er in België een groei zichtbaar van 40% naar
Het inzetten van social media is anno 2022 een must als het gaat om contentmarketing. Terwijl organisaties zich
Het is Global Recycling Day. We zijn vandaag extra bezig met het recyclen en hergebruiken van materialen en
Schrijf je in voor onze mailings en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen in de bouwsector
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden
BouwKennis maakt strategische
marketinginformatie voor de bouwsector eenvoudig.
BouwKennis maakt strategische
marketinginformatie voor de bouwsector eenvoudig.