Van bereik naar resultaat: strategische communicatie in de bouw- en installatiesector.
De meeste communicatiecampagnes in de bouw- en installatiesector missen hun doel niet omdat de boodschap zwak is, maar omdat het
De meeste communicatiecampagnes in de bouw- en installatiesector missen hun doel niet omdat de boodschap zwak is, maar omdat het
Er is steeds vaker sprake van structurele arbeidstekorten binnen de installatiebranche. Er is te zien dat het tekort aan gekwalificeerde
Goede content maak je niet gehaast. Daar denk je over na. Je stemt het af op je doelgroep, je koppelt
Hoe laat je als organisatie in de bouwketen op een krachtige én geloofwaardige manier zien waar je voor staat? In
In de bouw- en installatiesector is een goede planning essentieel voor het succes van een bedrijf. Of je nu deuren,
Ieder jaar keert de vraag naar verwachte nieuwbouwproductie terug. Sinds het oplopende en steeds nijpender wordende woningtekort is de aandacht
De kracht van pakkende titels bij toenemend communicatiegeweld In deel 2 van onze blogreeks over bloggen zoomt René van
We leven in een snelle samenleving waar je maar 15 seconden hebt om de aandacht te grijpen. Als bedrijf wil
Ben jij jonger dan 45 jaar, brildragend en heb je een golden retriever? Dan is deze blog jou op het
De toch al lange lijst van complicerende factoren in de (woning)nieuwbouw in ons land is de laatste jaren uitgebreid met
De bouwsector verandert in rap tempo. Schommelende grondstofprijzen, veel en strikte regelgeving en digitalisering dwingen bouwpartijen om hun strategie continu
De huurmarkt in Nederland is de laatste twee decennia flink veranderd en is niet meer het domein van woningcorporaties. En
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden