Verdrievoudiging investeringen nodig om netcongestie te bestrijden
Netcongestie houdt de gemoederen steeds meer bezig en is niet zomaar opgelost met een uitbreiding van het net.
Netcongestie houdt de gemoederen steeds meer bezig en is niet zomaar opgelost met een uitbreiding van het net.
De bouwsector ondergaat een technologische revolutie en Internet of Things (IoT) speelt daarin een belangrijke rol. IoT, dat
De utiliteitsbouw is de afgelopen decennia in aantallen objecten flink gegroeid. Met meer dan een miljoen niet-residentiële gebouwen
Growth Marketing is een marketingprincipe dat in toenemende mate populair wordt binnen de sector. Het combineert de top
In de afgelopen tien jaar kwam meer dan 10% van de groei van de woningvoorraad van transformaties. Het
In de huidige arbeidsmarkt kampen sectoren zoals de bouw, installatie en renovatie met aanhoudende personeelstekorten. In deze context,
Tussen juli en september stegen de huizenprijzen met 12,3% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar, met een
Bedrijven die zich richten op het leveren van merkwaarde genereren aantoonbaar meer omzet dan bedrijven die dit niet
In de snel veranderende wereld van contentmarketing is creator content een krachtige manier om je merk te versterken
Bouwprofessionals denken bij BouwKennis al snel aan het BouwKennis Jaarrapport, onze Visiedocumenten, BouwKennis+ en onze Managementsamenvatting. Dit zijn
Met de veelheid aan uitdagingen die op de bouwsector in België afkomen, kan de sector haar borst natmaken.
Zoals je waarschijnlijk al weet, is het creëren van content een intensief proces. Van research en schrijven tot
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden