Altijd de juiste strategische koers met het Business Model Canvas
De bouwsector verandert in rap tempo. Schommelende grondstofprijzen, veel en strikte regelgeving en digitalisering dwingen bouwpartijen om hun
De bouwsector verandert in rap tempo. Schommelende grondstofprijzen, veel en strikte regelgeving en digitalisering dwingen bouwpartijen om hun
De huurmarkt in Nederland is de laatste twee decennia flink veranderd en is niet meer het domein van
We zeggen het maar eerlijk: deze blog is deels gerecycled uit een eerdere post. En nog wel met
Op 19 januari 2025 heeft het Hooggerechtshof van de Verenigde Staten een wet bekrachtigd die het Chinese moederbedrijf
De wereld van marketing ontwikkelt zich sneller dan ooit. Voor marketeers in de bebouwde omgeving brengt dit zowel
In het eerste deel van dit tweeluik kijken we naar de belangrijkste bouwgerelateerde trends van 2024 en 2025.
Het einde van het jaar nadert: een uitgelezen moment om terug te blikken én vooruit te kijken. Het
Netcongestie houdt de gemoederen steeds meer bezig en is niet zomaar opgelost met een uitbreiding van het net.
De bouwsector ondergaat een technologische revolutie en Internet of Things (IoT) speelt daarin een belangrijke rol. IoT, dat
De utiliteitsbouw is de afgelopen decennia in aantallen objecten flink gegroeid. Met meer dan een miljoen niet-residentiële gebouwen
Growth Marketing is een marketingprincipe dat in toenemende mate populair wordt binnen de sector. Het combineert de top
In de afgelopen tien jaar kwam meer dan 10% van de groei van de woningvoorraad van transformaties. Het
© Bouwkennis B.V. | Alle rechten voorbehouden